Badania rynku

The cost of work stress and how to reduce it (Rob Cooke) TED

Pasjonujący wykład na temat stresu w miejscu pracy, o tym, jak wpływa na pracowników i o tym, co zrobić, aby go zminimalizować. Rob Cooke, światowej sławy managerem ds. relacji, dzieli się strategiami, jak sprawić, aby nasze zdrowie psychiczne i poczucie balansu było na pierwszym miejscu.


Jak nie myśleć o pracy w wolnym czasie (Guy Winch) TED

Czujesz się wypalony? Psycholog Guy Winch sugeruje, że być może spędzasz zbyt dużo czasu, rozmyślając o pracy. Przy pomocy trzech prostych technik pomagających odpocząć po pracy, naucz się jak przestać martwić się przyszłymi zadania i napięciami w pracy.


Czemu powinniśmy skończyć z hierarchią w pracy (Margaret Heffernan) TED

Kierownik biznesu Margaret Heffernan zwraca uwagę, że społeczna spójność – budowana podczas każdej przerwy na kawę, za każdym razem, gdy jeden pracownik prosi drugiego po pomoc – prowadzi z czasem do świetnych wyników.

  • Innowacyjne rozwiązania przestrzeni badawczej Lab150
    Dobrze zaprojektowana przestrzeń badawcza powinna odpowiadać aktualnym trendom, dawać szerokie spektrum możliwości ekspertom oraz komfort uczestnikom badań. Dzięki takiemu podejściu, kompleksowe usługi badawcze wyjdą naprzeciw oczekiwaniom przedsiębiorców, którzy coraz chętniej korzystają z badań produktów i usług. Na co warto zwrócić uwagę wybierając przestrzeń badawczą? I czy stosunkowo nowe miejsce, czyli Lab150 wyróżnia się w tym […]
  • Okiem badacza, czyli krok wstecz, który posuwa naprzód
    Czego firmy spodziewają się po badaniach? Jakie jest wyobrażenie świata biznesu na temat możliwości badawczych? I co najbardziej zaskakuje przedsiębiorców w tym obszarze? Opowiada Natalia Słowikowska, Specjalistka ds. Badań i Analizy Trendów Concordia Design oraz Lab150. Jakie jest najczęstsze i największe zaskoczenie przedsiębiorców po pierwszej rozmowie z badaczem? Zanim odpowiem, zaznaczę, że firmy, z którymi […]
  • Projektowanie doświadczeń

    Projektowanie doświadczeń (Igor Gałązka) To porywająca podróż po świecie marketingu, designu i architektury. Opowieść o tym, jak doświadczenie stało się jedną z najważniejszych metod komunikacji.

  • Otoczeni przez idiotów

    Otoczeni przez idiotów. Jak dogadać się z tymi, których nie sposób zrozumieć (Thomas Erikson) Możemy pozostać przy przekonaniu, że jesteśmy otoczeni przez idiotów, ale tak naprawdę otaczają nas ludzie o czterech różnych typach osobowości. Wystarczy umieć je zidentyfikować, a praca, życie i współdziałanie z nimi będzie jak bułka z masłem. 

  • Badania jako podstawa projektowania user experience

    Pierwsza polska publikacja o roli badań z użytkownikami w tworzeniu produktów interaktywnych. Książka pokazuje nieodłączny związek badań z projektowaniem i biznesem, którego wynikiem są intuicyjne, budzące pozytywne emocje i wartościowe produkty.

Copyright © 2020 Concordia Design

Informacje o RODO